Når jeg har siddet ved mennesker, som for kort forinden var gået over på den anden side (Dét, vi kalder at dø) har jeg mærket deres sjæle. Ikke i kroppene, men sjæle, i rummet hvor vi befandt os. Svævende oppe ved loftet, som kærlig energi.
Hvad sker der, når vi dør? Read Post »



